Åhnej förlåt !

förlåt för x-tremt kass uppdatering, men det har varit så mycket upp & ner sista tiden, måste packa, ringa den personen & nästa, träna handboll, göra läxor & massa sånt ni vet. Men nu är det onsdag & jag har bara pluggat & kollat på tv, Skolan var rätt okej! efter skolan stanna jag kvar lite med Måns,Jesper,Oskar & Linnea H, jag & linnea kan ALDRIG låta bli att skämma ut oss när vi är i närheten av varandra! Näst sista skoldagen imorgon sen åker jag till TYSKLAND, kommer ju sakna mina närmaste & finaste vänner! Kommer hem nästa torsdag natt, uppdaterar nog inte förrens lördagen eller fredagen, för på fredan ska jag till älskling hanna med Oskar, Jesper ''lilla'' måns & Måns. Kolla på film, & bara umgås helt enkelt. tv kallar nu, hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0