SKYLLER PÅ VÄDRET !

Kan inte hjälpa att jag varit ur kass på uppdateringen, det har ju varit så himla fint väder här nere i skåne! haft ett underbart ''mini lov'' med bl.a Oskar Dahlsjö, Måns Persson, Anton JS, Josse pettersson & fler. vatten krig, nörda MW2, varit på dala, sena utekvällar, ja gud vet vad mer! lägger in lite bilder sen igår ikväll eller ngt. annars har det varit skola idag. helt okej. efter skolan var jag med älskling. mysigt. sen vid 5 tiden stack jag hem. skulle fixa mat & sånt. halv 7 börjar träningen & klockan är 5 i 6. nu borde jag rappa på. vi hörs snyggingar, PUSS



- sommaren 2010 norway, bergen -

Kommentarer
Postat av: Linnea lindahl

HAHAHA ( vattenkrig ) , men du glömde mig jue :(<33

2011-06-07 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0