så söta ni e

tycker ni är så söta som fortsätter följa min blogg även om jag inte bloggar så mycket mer! bara för ni varit så söta tänker jag blogga dagligen igen. men vissa dagar kan bli sämren andra. & nästa vecka på fredag åker jag till London i 2 hela veckor. mysigt men sorgligt.. iaf, dagen har varit hur bra som helst. först var jag själv lite med älskling. sen träffa vi anton. stack hem till mig & sånt sen mot kvällen. dom kollade även på vår träning som var helt oseriös men rolig idag! var med dom till 9 tiden ungefär sen var jag tvungen att hem & duscha & börja packa till summercamp som ligger i lund. åker ju dig på söndag och stannar till onsdag! yeah! men nu ska jag typ fortsätta packa & smsa älskling.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0