helt ändrade planer!

planerna blev ändrade. Sanna ville åka till badhuset med Linnea Hk & jag ville inte så de sket sig. stack till jesper vid halv 1 tiden. sen stack vi till Josse där wilma också var. kollade på eva&adam. sen kom Maja. & efter ett tag stack Wilma. Sen stack vi till Maja. Åt kladdkaka, Mums. Sen såg vi älskling, oskar,colin,nike,tom & lee så vi busa lite. sen stack vi in. gick ut efter ett tag. såg emily&mäx. så vi var med dom ett tag. sen blev de klydd en stund. Träffade älskling, Colin, Oskar sen. sen stack typ colin&oskar sen vid 7 stack älskling. vid halv 8 stack vi till Anton JS. Jag, Josse & Jesper. Efter en stund kom Älskling & vi startade en film. Hade de ûber mysigt med älsklingen min sista dagen. kommer få tårar snart känner jag på mig.. Men iaf. Var hemma runt 10 tiden. åt mat & satt mig här. känner att jag skrivit massor nu så jag ska gå nu. vi hörs sista i sverige med å,ä & ö imorgon.
PUSS


- Bebis ? du är mitt allt, I am in fucking love. du är helt azum. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0