JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET..

Kärlek är ngt alla får uppleva men på olika sätt. kärlek har olika känslor för olika folk.
men jag har fått uppleva den finaste känslan i mitt liv. att vara kär i världens mest underbara pojkvän.
att vara så fantastisk som honom, som en drömprins. helt overkligt. folk säger att kärlek gör en blind.
men jag sitter & tänker livet utan dig & vad som var dåligt med dig. men jag hittar inget negativt med dig!
du är & förblir finast föralltid. dina mjuka läppar & mysiga kramar. din värme som sprids till mig när vi rör vid varandra. när du säger du älskar mig. eller när du skrattar & ler. alltså de jag vill säga är att de finns inget bättre.
finns inget vackrare. har aldrig den underbara känslan som när jag är i närheten av dig. när du går fram. ger mig en puss, blir jag helt varm. tänker wow, de här har jag önskat i så många dagar. att någon verkligen ska älska mig på riktigt. jag vill bevara denna känslan med honom. för han är så sjukt underbar! trodde aldrig de skulle bli du&jag när vi sågs för första gången. jag bryr mig inte om vad andra tycker om oss/mig/dig. de e du & jag som ska vara lyckliga inte folk runt om kring oss.
Jag älskar dig tills hjärtat slutar slå.
- MånsPersson, de e dig jag älskar -

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Så fin text gumman ! :)<3

2011-07-30 @ 11:28:17
URL: http://hannathatsme.bloggplatsen.se
Postat av: Cassandra

Aww ni e så söta tillsammans gumman<3 Älskar dig<3 ;)

2011-07-31 @ 00:39:23
URL: http://cassandralarsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0