Beacuse it's over.. I don't want you in my life anymore.. I'm sorry

Jag liksom får ångest närheten av dig. känner att du vet. du vet att jag inte är detsamma. inte som jag brukar. mitt hjärta slår i 170 km/h. jag ville bara ut. skrika ut all ångest & panik. jag vet inte vad som för mig åt. men jag älskar dig. jag kan inte lämna dig här & nu. du betyder så mycket. men jag tror vi behöver komma bort från varandra lite. känns inte som jag är nykär längre. har en känsla av att jag har ett tvång. som att jag har en kontrakt att jag måste vara fast vid dig. visst du betyder så helvetes mycket för mig. men du stjäl min tid. jag behöver tid med mina andra vänner också.

Kommentarer
Postat av: Sanna ;)

slut mellan dig och måns?



finns om du behöver snacka ut hjärtat! <3

2011-07-24 @ 11:13:44
URL: http://saannaanilssson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0