Skäll ut mig !

Nämen gud vad dåligt gjort av mig ? :o klockan är drygt 21.30 & detta är mitt första inlägg idag, men som sagt så varnade jag er väl igår ? ;) Började skolan med lite film&matte, stack till folketspark, & kolla på någon dansgrupp (peonix?) Något i den stilen iaf. Satt längst fram med några vänner från en annan skola & yasmin. Efter skolan, stack jag&Hanna till Oskar & där väntade oskar,jesper&''lilla''Måns på oss. Efter en stund kom måns(en annan) & Elin, kvällen var väl sådär, men ''lilla'' måns fick lite fart & skratt på oss. Vart då hemma runt 7. Nästa vecka blir det samma sak. Tog faktiskt med kameran&tog några bilder.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Bea

Tack för att du är med i dagens blogg! Lycka till!

Kram

2011-01-29 @ 09:58:02
URL: http://bbbbeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0