du knäckte, tills jag förstog

Jag låg & tänkte varför är du så sjukt blyg ibland & ibland hur prat glad som helst. Helt plötsligt slog det mig, när jag hade suttit & kollat igen dina sms, till den tjejen. varje gång hon var med mig. Var du blyg. Hur många gånger flippar du med tjejer ? för jag tyckte något var konstigt, det var alltså inte jag ? utan hon. jag har inget i mot de. Men seriöst, jag trodde på drömmar! Folk är arga på dig, besvikna.. för du har flippat med dom. Ska jag göra samma sak ? eller ge dig en chans ? väx upp för fan! jag kan inte ge dig chanser hela tiden! du måste mogna. lära dig, var kärlek verkligen betyder. Ska jag lita på dig ? eller ska jag lita på dom ? Ha avstånd. Kom inte nära mig på ett tag, jag vill inte ha med dig & göra. Inte på ett jävla långt tag. Jag måste tänka.. Om & om igen. tills jag verkligen vet vad jag verkligen vill.Du knäckte allt & alla du var först, men jag vet inte längre, du är inte min typ kanske ? jag kanske bara föreslog hur det kan se ut mellan oss när jag levde i drömmar. Verkligheten är inte lätt. Orättvis värld. men när jag vakna upp, kände jag något annat för dig, alla börja varna mig, & jag vill ha dig, OM jag kan lita på dig, du måste vinna mitt självförtroende tillbaka, men nu har du förlorat de, om du bryr dig, måste du vinna tillbaka de, med kärlek, Men än sålänge så låt mig vara ifred, jag vill inte se, höra, röra dig.  Lämna mig, det kan bara bli värre annars



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0