Himlen är oskyldigt blå

Tittar upp mot himlen, Blundar & ser oss två hand i hand. Du viskade till mig '' Jag älskar dig '' Böjer dig fram & kysser mig lätt. Helt plötsligt vaknar jag upp ur drömmen. Ser ut mot himlen & söker dig. Kan du inte komma & stå här med mig, Titta upp mot den fina solnedgången & bara hålla min hand. Precis så vill jag det ska sluta. Vi två tillsammans. Om man kämpar allt man kan & allt man klarar av, Får man det man vill ? Isåfall hoppas jag på de. För det är de jag gör. Jag undrar bara när du märker mitt intresse för dig. Ibland vill jag bara rusa fram & krama dig hårt & bara skita i allt runt om. Men livet är ju inte så lätt som folk tror. Kärlek är inte lätt. Man tror man bara ska ha 12 kilo smink, fina kläder & så visa upp sig. Men så är det inte, Det kräver mycket mer..

Kommentarer
Postat av: Linnea lindahl

Är det han baby.... ELLER ??!<333

2011-02-04 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0