SVAR PÅ TAL

Om dig
Namn: Sara
Födelseplats: Malmö
Bor: Trelleborg
Ögonfärg: Honungsbruna
Hårfärg: mörkbrun
Skostorlek: 36
Civilstatus: i ett förhållande
Höger eller vänsterhänt: högerhänt
sex & kärlek
Tycker du om någon just nu? tycker om? jag älskar någon just nu!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jadå
Har du varit gravid? nej
Har du fått ditt hjärta krossat? ja.
Har du någonsin haft sex? nej.
Har du fått ett sugmärke? ja.
Har du gråtit över kärlek? aa
Vem delade du senast säng med? min pojkvän
Har du drömt om någon du tycker om? jadå
Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? haha jadå
Har du haft sex på fyllan? nej
Har du någonsin känt dig utnyttjad? ja
Har du haft trekant? nej
Har du haft sex med någon du knappt känner? nej
Hur många gånger har du haft sex under ett dygn? 0
Gillar du att bli kysst på halsen? -
Är kärlek viktigt för dig? absolut!
ärlighet
Röker du? nej
Snusar du? nej
Skolkar du? nej
Gör du frukosten själv? ibland
Har du suttit i rätten? nej
Har du strulat någon av samma kön? nej
Har du varit på strippklubb? nej
Vad gör du när du blöder näsblod? springer till närmaste toalett
Vem kan du prata om allt med? Linnea Lindahl och min pojkvän
Har du solglasögon? ja
Vem pussade du senast? älskling
Vem kramade du senast? älskling
Vad heter ditt hårspray du använder? Difi
vilken färg har du på tröjan du har på dig? vinröd
Känner du någon som heter nicklas? ja
sitter du vid en bärbar dator nu ? ja
Är du blyg? nej!
Vad tänker du på just nu? min finaste pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0