IKKE GODKÄND KOMMENTAR..



Jag ville bara visa vad de finns för människor här i världen. Jag tycker de är så synd! för du har så himla fel i allt du säger. Du tror du sitter och kränker mig men faktum är att jag blir bara starkare och bara skrattar åt dessa kommentarer du skickar, och de är samma person hela tiden! dina kommentarer är så falska och hemska. Folk kan ta åt sig sånt här. Tänk så hade folk skrivit så till dig? Jag och min pojkvän har inte haft sex, och jag har inte haft trekant. Jag vet inte om du är avundsjuk eller vad du är men du är inne på helt fel spår! Om du nu tycker jag är så himla äcklig så läs inte min blogg, jag har inte bett dig att läsa den, acceptera mig för den jag är eller bara sluta kommentera. För du kommer ingenstans med sånt skit.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Bara på henne Sara! Du är bättre än henne! Det vet jag. <3

2011-12-09 @ 19:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0