31 DAGAR I MITT LIV

Nu får ni chansen att lära känna mig bättre.
1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina intressen

4. Din barndom
5. Några bilder för 1-2 år sen
6. Bloggarna du läser
7. Vad jag önskar mig julklapp
8. Vilka artister gillar du?
9. Ett videoinlägg (valfritt innehåll)
10. Det här får mig på dåligt humör
11. Favoriträtt & Favoritdryck
12. Detta är jag rädd för
13. Det här saknar jag
14. Bästa utomlandsresan
15. Onödig infermation om mig
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Vad hade jag på mig i dag? 
19. En bild på någon du saknar
20. En bild på det du köpte senast
21. Tv serie du älskar
22. Så här ser mitt rum ut just nu
23. Något som alltid gör dig glad
24. Din dag (julafton)
25. Favoritårstid
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Bild på sminket du brukar använda
29. Bästa tidsfördrivet
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar
31. Hur firar du din nyår och med vem? Vad har du på dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0