världens bästa dag

Skolan var helt okej. & vädret var då ännu bättre! kolla på 2 avsnitt av goal ( en serie vi följer ) sista avsnitten om 2 veckor. & ja juste, PÅSKLOV NÄSTA VECKA. Efter skolan stack jag och älskling hem till Jesper för att byta om till träningskläder & sen gå ut & spela fotboll. Var ute från 2 till halv 7. grymt härligt. Sen stack vi till jesper en halvtimme för jag skulle byta om igen. sen drog jag & älskling till Oskar. Spelade COD. Över roligt. För jag störde dom hela tiden. & när jag väl skulle spela gick det åt skogen liksom.. Sen runt 9 tiden skulle jag hem så dom följde mig en bit. & så fick älskling sin present & jag hoppas verkligen han blev glad. Fick ett hejdå kyss av honom. Första kyssen & den var obeskrivligt bra. Älskar dig sötnos. Har haft stressigt nu på kvällen, packa en hel del & fixa lunch & sånt. För imorgon är det upp tidigt på morgon & iväg till bjärred & spela SKÅNEMÄSTERSKAPET!
- mitt liv kan inte bli mer perfekt. Världens finaste pojkvän utan tvekan! världens vackraste & underbaraste vänner & bästavänner, speciellt Hanna Håkansson, Oskar Dahlsjö & Sanna Nilsson. Har världens finaste lag ibåde fotboll & handboll & jag är så stolt över hur duktiga vi är tjejer. Mitt liv kan inte bli bättren detta. det går inte!

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

fin blogg :)

2011-04-15 @ 23:41:09
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0