upptagen

Vet att jag inte uppdatera igår, ingen tid.
Men efter skolan stack jag hem till Linnea med älskling, Lillemåns & oskar. Jätte trevligt! Brottades med älskling & det gick inget vidare precis, Nästa gång tar jag dig! Älskling stack hem vid halv 5 tiden. Då spela vi bluff & fika & körde parad. Dom stack hem vid 6 tiden & vi åt 20 över 7 ungefär. Vid 8 tiden träffa vi oskar,jepser,elin,maja,sanna & Linnea S. Spelade brännboll vi ägde ut dom helt & hållet. Även om jag var lite fail den kvällen, vi ska inte ta upp vad jag gjorde, Haha. Stack & handla snacks vid 9 tiden & gick hem för att starta en film. Linnea orka inte kolla klart så jag fick kolla alldelles själv! Vid 12 tiden somna jag. Idag är det en härlig lördag med sol. Jag & linnea har haft manikyr & pedikyr. Jätte mysigt. Ikväll ska vi träffa ett par vänner så dålig uppdate. Bilder kommer..
PUSS


- Känns att jag är smått normal ? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0