JANSTORP-IFK TBG

tjuubree snyggingar !
om drygt 10 min sticker jag till södan & spelar fotbollsmatch mot janstorp , & jag står imål om ngn undra :D .
iaf , så jag hoppas på en vinst ..
annars ringde zozan mig imorse & vi snacka lite om när jag ska komma till eslöv & jag ska dit 30 okt . Annars har jag bara packat & klätt på mig . efter matchen har jag lite brottom , ska hinna duscha & sånt & sen vidare ut till Johan & Filip , Så får vi se om vi hittar på ngt i lilla gislöv (: .så jag uppdaterar förmodligen INTE förrens ikv .
PUSSSHAIII .

<3Johan .

Kommentarer
Postat av: Wilma ;))<3

2010-09-26 @ 12:32:21
Postat av: Wilma;))

Kan inte umgås idag ...;(((

2010-09-26 @ 12:33:40
URL: http://Wilmalarsson.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea S ;) <3

Bra spelat ;) <33

2010-09-26 @ 14:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0