Ändrade planer !

planerna till idag blev helt & hållet ändrade ..
jag bestämde för att kolla hela matchen när andralaget spela & vi vann med 12-1 :) grymt gjort tjejer !
sen stack jag&sanna till vannhögsfotbollsplan & kolla när fct's P97 spelade , & dom vann med 2-1 tror jag ?
iaf , sen kom LinneaS & vi stack hem till mig & filma ne video som linnea skickar till mig sen som jag ska lägga in lite senare , kanske idag elr imorgon . vi får se .. men jag bestämmde att jag åker till Johan på Tisdag ist , får hoppas det inte blir ändring på det då :) . lägger in ngt kanske imorgon .. om jag hinner .
PUSSHAII .


Ett bokförslag . den e rkt bra .

Kommentarer
Postat av: wilma ;)) <3

författare ? <3

2010-09-26 @ 20:29:52
URL: http://wilmalarsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0