Vikken jävla power tjajjor ! !

Dåså , hemma efter en låååång dag . kl kvart i 12 blev de avfärd till sölvesborg i blekinge. & det gick juh super ! bara att det tog 2 timmar att åka .. men vi vann med 7-10 + inga avbytare , kallas hbk poowweerrrh  ! nejmen runt 6 tiden var jag då hemma & vräkte i mig mat , hehe , sen duscha jag & satt mig vid datan , precis snackat i telefon med Mathilda . Imorgon kommer eslöv grabbarna till trelleborg & spelar , då får jag väll åka & kolla vafan ! sen blir det packa&packa sen drar jag då till skateholm på måndag , då jag INTE kmr uppdatera så ni vet , nu ska jag återgå till mys kväll med mamsi .
hörs !


' you get me the power baby .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0