SORRY !!!!

Okej okej okej ...
såhär e det , jag har inte haft tid & jag har varit här & där hela veckan så jag hann inte med uppdateringen , så jag ska skriva lite om veckan nu ;)

måndag ; fotbollsträning & pluggapluggaplugga ..
tisdag ; åkte till Gislöv & träffa Johan & art , så vi stack hem till art & hade litt skoj där dåva . träning senare på kvällen .
Onsdag ; Fotbollsträning direkt efter skolan , stannade & kollade på johansträning efter min egen träning , sen var det tjejkväll i stan .
torsdag ; Handbollsträning & så fick jag inner tandställning & spång .
Fredag ; Åkte till Gislöv & kolla på Johans match med Wilma & Erik , umgicks lite med Johan filip & nån annan på kvällen ,
Lördag ; Vakna drygt 8 , hade fotbolls match i klagshamn , vi förlora .. stack till burger king i malmö med moa josse maja & Ina , sen stack vi till hyllie & spela en till fotbollsmatch & vann med 4-3 . efter matchen stack jag & mamma ner till trelleborg igen & ner till mc direkt & åt lite , sen stack vi till fågelbäck för ytterliggare en match fast handboll , där vi vann med 20-16 , efter matchen träffa jag Johan & Filip sen stack jag hem drygt 7 & slockna 10 .


Bjuder även på en liten bild (:





Kommentarer
Postat av: FRIDA MARBE

var med på veckans blogg i min blogg!

kommentera bara jag är med, för att vara med & tävla!

LYCKA TILL! :)

2010-10-04 @ 16:50:53
URL: http://marbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0