Plugga plugga plugga ..

Hejj älsklingar !
runt 7 vakna jag & då fixa jag lite mä frukosten & allt sånt sen stack jag till Linnea & hämta min cykel & sånt sen cykla vi till skolan & Då hade vi musik sen hade vi So & sv sen No & Akt & sist hemspråk , sen stack jag till Linnea & där sat även Alexis & dom skulle göra sitt svenska arbete & medans dom gjorde de gjorde jag alla rep. av hela förra veckan & alla veckans läxor & sånt . så där satt jag & plugga som ett svin i 2 timmar ^o) , vad duktig jag e ! sen runt 6 stack jag hem & åt lite , har bara suttit vid datan sen dess & ska sitta en stund till .. jaja nu ska jag snacka mä Wilma . Vi får höras imorgon . puss .




- du e verkligen underbar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0