Jag e bäst, eller inte..

Hallå snyggingar ! <3
Vakna 20 över 7 & fixa frukost & drog på mig ett par kläder, Glömde lägga in bilderna på mn outfit & jag orkar verkligen inte resa mig nu , lat jag vet (a) hihi .. så det får vi ta imorgon , men efter på gympan stukade jag foten rejält .. Så kanske inte får spela i skadevi, men jag e jh så tuff så jag klarar mig alldeles perfekt ;) bra självförtroende skadar väll inte ? (a) men iaf så jag cykla hem, alltså jag försökte sen kom linnea & vi skulle lyckligvis åka & handla till festen & det gick inte som vi tänkt oss .. sen cyklade jag hem & pluggade en massa till drygt 7 sen åkta jag & kollade på tjajornas träning , blev sååååååååååååå suuuugen på att spela ! men det fick jag såklart inte ! & jag känner på mig att jag skirvit en massa nu så jag ska sluta skriva , vi hörs imorgon efter skolan & vet ni vad ? jag ska LYYYYCKAS eller iaf försöka gå till bibloteket med klassen imorgon . -.-
PUUSSSHAII


- Kan inte sluta tänka på dig baby .
' Jag e solen du e jordklotet, du snurrar runt i mitt huvud hela tiden .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0