Fest hos alexis .

Vakna runt 10 tiden & reste mig typ 10 över & kom på vi har samling om en 40 min jag bah shiiit ! fick snabba mig men sen när jag var framme kom jag på att vi skulle samlas kvart i 12 så jag satt & kolla på 96;orna, matchen sluta 11-3 mot landskrona , & vi vann såklart ? vi vinner alltid era suckeerrsss . nejmen nu ska jag inte vara dum . sen stack jag hem fixa snabbt & så stack till alexis & där vare tjejkväll . Tack för den underbara kvällen tjejer 'Y . sen stack jag hem till linnea & runt halv 10 tiden var jag då hemma . nu ska jag bara chilla för imorgon blirdet fotbollscup i strölvesborg ( 11-manna ) så det ska bli kul & stå i stoooooora mål nu ! skriver sen .
hejjj !




- never give up

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Söötnoos<3333

2010-10-17 @ 09:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0