Big love for you baby .

Tiden har gått så snabbt ..
på måndag har vi en månad .
jag svär denna månad har varit en av dom bästa .
att ha dig vid mig igen & känna din kropp mot min .
dina kyssar , dina läppar mot mina läppar .
jag blir så varm&allt blir perfekt .
- du e helt perfekt baby.
Tack gud för jag fick honom .
Att kalla honom älskling , e som om det vore en dröm .
tänk ? Gosch ? Wow ? gud ?
du e verkligen min 'älskling' !
jag kan säga allt till dig .. du lyssnar .
du tröstar , du finns där & du stöttar & ger mig chanser .
du har hjälpt mig så mkt .
du e verkligen allt för mig .
du gjorde mitt liv perfekt .
varje gång vi träffas så känner jag pirret i magen .
Jag älskar dej lika mkt som första gången jag sa de .
Jag älskar dig för den du är , att du inte ändrar på dig för du vill vara tuff ?
du e perfekt som du e nu älskling .
bara lämna mig inte .
aldrig ..
för du har fått mig att förstå livet , varför jag finns ?
du sa det , du berätta varför  & hur .
att du någonsin kunnat välja mig framför alla andra tjejer ..
Bara inse att jag älskar dig oändligt mkt !
finast i världen .
Längtar efter dig varje sekund minut timme dag .
du e som solen .
- du lyser mina dagar
JohanMagnusson(L)SaraFard .
Precis så vill jag det ska vara .
vi två mo världen
Lyckligast med dig .
- Iloveu .



<3JohanMagnusson
- Mitt liv helt enkelt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0