ÄNTLIGEN KLAR !

nu skriver jag lite om igår & idag .
igår var en underbar dag/kväll ! tack till, Jacke, Kire, Simon S, Tim, Jessica, Julia, Amanda ! vi hade rkt grymt fett !
var hemma runt halv 8 efter en härlig kväll med bästavänner, tyvärr inga bilder .. (N) men så e det ibland :) kom hem satt vid datan en stund & mös med mamma på kvällen , runt halv 12 slocknade jag .
idag vakna jag runt halv 12, härligt att få sova väldigt länge ! åt frukost & hade planerat att åka & klippa mig men det blev aldrig av så jag städa tog massor av bilder , fixa ny header till bloggen & jag e faktiskt ganska nöjd ! tog mig nån 4-5 timme att fixa hela alltet ! nu ska jag mysa med mamma , kanske slår simon en pling ikv om jag orka , vi fårse . ska väll träffa älskade tanja imorgon , får se hur de blir med de :) PUSSSSSSSS .



Fredagens skol-outfit
kofta - h&m
t-shirt - gina tricot
strumpbyxor - h&m
uggskor - dinsko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0