ÄNTLIGEN FUNKAR DEN !

Hejj alla underbara ! <3
spendendera min morgon åt frukost & så . sen körde min mamma mig till skolan för det var jävligt kallt där ute ? - 4 grader (NN) . skola till kl 3 & det gillar inte jag ! men jag överlevde , sen stack jag&Linnea hem till mig , åt middag med mamma & pappa halv 4 , sen satt vi vid datan , & sen stack vi hem till Linnea hämta hennes kamera & stack till mig & sminka oss som fjåårtiizar & tog massa bilder , & vet ni vad ? MIN KAMERA FUNKAR IGEN , WIIIIIIIIIIE ! jag har saknat att fotta en massa ! ;oo , så vi tog ngra med min oxå så nu kmr ett smakprov av våra bilder (: . imorgon sticker är skolan slut halv 2 , väldigt skönt + att det e fredag ! (Y) , sen sticker jag & mamma till fågelbäck snackar mä rektor imed jag ska byta skola :( , sen på kvällen kmr sanna , Linnea S & Linnea L över till mig & det blir tjejkväll , Linnea L stannar även övernatten .
Pusssss !



- Min kärlek till dig e som jorden runt solen , du snurrar runt mig hela tiden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0