SKÖVDE IMORGON !

YESSSSS !
Dålig uppdatering men så e det när det e höstlov, massor att göra !
igår kom sanna till mig & vi kolla på perfekta livet , super bra & humor ! efter det drog vi till södan men där fanns inget & göra så vi stack till mc , där träffa vi även Simon P , hihi .. sen börja det typ ös regna så vi fick sitta på mc nån timme xdd , men runt 5 var jag hemma kollade på har du hört ryktet om morgans ? super rolig & bra ! haha . sen packa jag till skövde imorgon WIIIIHOOOOOOOOO , runt 10 somna jag , sen idag har jag packat lite mer kollat på film socit extra mkt & just nu ska jag städa kalle balle's bur , min älskade kanin ! (L) , sen ska jag kolla packning sen drar jag , ingen mer uppdateringen förrens måndag , HEEEJDÅÅÅ önska mig lycka till ! (YY)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0