SARA HISSAR&DISSAR

  • Jag dissar spindlar! har varit livrädda för dom sen jag var liten. Kan skrika som om jag såg en död människa så alla blir rädda men det är ju bara en spindel.. Dom är bara så vidriga!
  • Jag dissar Falska personer&lögnare, Man berättar en hemlighet som man INTE vill hela stan ska få veta eller över huvud tagen någon mer. Men ändå så finns det sådana som berättar vidare & dom berättar vidare osv.. Sen vet hela stan, Stör mig riktigt mycket på såna personer. STOR diss på dom
  • Jag hissar fester&disco! Man kan släppa loss. Dansa som aldrig förr, umgås med nya&gamla vänner& bara njuta av tiden!
  • Jag hissar Julen, Sån underbar stämning, julbord, Man träffar sina nära&kära & gottar sig & öppnar presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0