Jag adam & danny är riktiga jävlar (6)

Jag kan inte hjälpa jag bara uppdaterat en gång typ varje dag men jag har inte hunnit i med jag har träffat Malmö killarna för dom spelar den där palmstadencup, Men jag ska bli bättre..
Iaf först stack jag till södan runt 12 & luffade runt med danny&adam. Senare in mot 4 tiden kom nicci med madde. & Jag, adam&danny hade typ över fett, riktigt taskiga var vi! & tyvärr har jag inga bilder från idag så jag lägger in bilder från igår. Sen kollade vi på några finaler & in mot kvällen ville jag nästan gråta, för dom åker ju hem.. Men vi bestämde att jag & Nicci ska till Malmö på Tisdag så träffar vi dom! så awesome. UPPDATERAR MED BILDERNA SNART.


- You are like a star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0