Hur är det med kärlek ?

Personligen tycker jag det är korkat att tro på religion eller någon gud, jag är en männsika som tror på vetenskapen. Vill ha allting bevisat, dock finns det ju mycket som inte är bevisat. Känslor, det är ingenting som är bevisat. Personligen tror jag inte känslor faktiskt är någonting, jag tror inte på känslor. Men jag har en känsla innom mig som jag inte heller kan beskriva, och om det beror på kärlek vet jag inte.

Jag tror inte riktigt kärlek finns, inte heller monogomi eftersom det är någonting man ska känna att man vill följa – efter hur sina känslor styr än. Jag tror inte en männsika kan hålla sig till en och samma männsika hela tiden därför. Men han bad mig att hålla mig till honom, så det gör jag. Nu. Pga mina känslor, men dom är inte garanterande heller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tagit kissies ord eller?

2010-12-11 @ 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0