Förlåt men det var värt väntan !

Hej kära läsare!
ska berätta vad jag fick sen massa annat så det blir låååångt inlägg!
jag fick en :
systemkamera
skönhetspaket
parfym
strumpvärmare
örhänge
halsband
halsduk
presentkort på H&M
Biljetter till VM i göteborg
Kläder
objektiv på 75-300
Så himla nöjd!


På julafton stack vi till våra kusiner&firade, jätte trevligt(lägger in bilder sen). Stannade över natten hos min kusin. hade awesome hela natten.I lördags gick jag & min kusin ut & fotade bilder. Lägger in sen. Sen blev det släktträff hos farmor & där götta vi oss. Spelade monopol med Denise&Roxy. Sen körde vi tecken & då ville farzad också vara med. Lägger in bilder så snart jag har laddat upp dom. PS, BILDER PÅ DAGENS OUTFIT KOMMER OCKSÅ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0