DU TAR KÅL PÅ MIG

Hej vackra töser&pågar! skolan var typ tråkigast.. alla skolor fick sluta tidigt men fick vår de? NEEEJ! stör mig riktigt mycket! Nu tänker ni säkert jag har tandställning, men NEJ, min tandläkare var sjuk (!) åhh! jag är bara så sur! sen på träningen frågade alla varför jag skulle byta lag framför alla man bara kan vi ta det någon annan gång hallå !? riktigt jobbigt. Men sen har jag väll bara varit hemma&chillat, får hoppas på en bättre fredag än torsdag (?) jaja efter skolan stack jag hem till Josse också, kollade på Eva&Adam's nya avsnitt, Super mysigt! något bra iallafall.. Nu känner jag att jag skrivit rätt mycket, Så vi hörs

Puss


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej hejhoppas allt är toppen med dig :) jag skulle vilja tipsa dig om en sjukt bra sida http://www.spinglo.com/i/vadfanskajagheta

Där kan du vinna ipads, iphones, ipod. 100 st vinner varje dag :D. Jag vann faktiskt en igår :D Genom att bli medlem :D Sen får du större chans om du värvar andra att gå med :) Hoppas du blir medlem! Om du undrar något är det bara att fråga! Du skriver sen ditt mobilnr så får du ditt lösenord. Du ska skriva +46 innnan ditt nr och då ta bort den första nollan, tex +46070 om ditt nr börjar med 070. Sen är det bara att logga in på sidan, och sen logga in med din facebook, så är allt klart ;)

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt att jag störde, men detta är hur bra som helst så kunde inte låta bli ^^,

2010-12-03 @ 08:51:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0