Alla är olika

Ibland när jag ligger i min säng så tänker jag på en hel del. Ibland tänker jag typ hur en annan person ser ? vi kanske inte ser samma färg dom kanske ser ljusare eller mörkare, bredare eller avlångt ? ibland undrar jag hur det hade varit & vara en annan person för en dag. Själv har jag massor av underbara vänner. Men tänk dom utstötta ? hur känner dom egentligen ? & när jag försöker somna så tänker jag, tänk om jag aldrig vaknar mer ? tänk upp vårt hus är förstört eller att vi inte får ha ett tak över huvudet eller mat att äta. Tänk alla i afrika, Hur känner dom ? Finns så mycket man vill veta om andra så himla mycket!


Jag vet jag är väldigt konstig :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0